Selamat Datang :)

Saya selaku tuan rumah mengalu-alu kan kedatangan anda ke blog cabuk tak cool ni :).Kalau tak berkenan sila tinggalkan blog ini dengan kadar segera.Sekian.



Tuesday, June 8, 2010

Fuh Fuhhh!! Mengah..

Salam semua,

mode: Mengah taip cepat-cepat pastu pos terus :)

Kamu!!! Saya sangat sibuk,tak sempat nak mengarut kat sini..

Aku rasa dah 140 kali aku fikir samada nak beli broadband ke tak.

Kalau ada,senang leh mengarut kat rumah,tengah kuak lentang pun boleh kan? Tak perlu la aku curi 14 minit masa kerja aku..yeke 14 minit?? hahaha

Tapiii???

Bila difikirkan line kat rumah tu teruk sangat rasa macam rugi pulak nanti,line telefon biase pun satu dua bar je camne kan???

Aku pernah try housemate punya..kejap ok kejap tak tapi banyak yang tak ok dari ok la..heh..aku ni tak sabar nak tunggu loading lama-lama,terus takde mood.kan rugi camtuh? kan?

Ishhhh,nanti la aku fikir lagi sampai 200 kali nak beli ke tak. Nak sambung kerja.


Bye semua. Semoga bahagia selalu :)







No comments:

Post a Comment