Selamat Datang :)

Saya selaku tuan rumah mengalu-alu kan kedatangan anda ke blog cabuk tak cool ni :).Kalau tak berkenan sila tinggalkan blog ini dengan kadar segera.Sekian.



Thursday, March 25, 2010

Malang Betul

Hari ni dapat gaji..yeayyyy..rasa macam dah lama takde duit banyak-banyak dalam bank..mane tak nye dah bulan lepas dapat gaji awal sangat.dapat cepat habis cepat.normal la tu :)


Tapi,handphone pulak rosak,buat hal sungguh la,macam tau2 je kan,sebelum gaji taknak pulak rosak..haishhh,saja je nak suruh aku beli baru.aku beli blueberry kan baru tau,eh eh blackberry la. Tapi tak mampu,nanti kena puasa sebulan,oh tak boleh macam tu :P

nak beli yang sama boleh tak?



Tunang aku cakap " Biarlah kita nampak hina pada mata manusia,jangan kita nampak hina pada mata Allah" T_T .Ada kaitan ke dengan handphone rosak?? takde la,saja je nak letak sini,supaya aku tak lupa kata-kata tu.

No comments:

Post a Comment