Selamat Datang :)

Saya selaku tuan rumah mengalu-alu kan kedatangan anda ke blog cabuk tak cool ni :).Kalau tak berkenan sila tinggalkan blog ini dengan kadar segera.Sekian.



Tuesday, March 23, 2010

Nasib la dapat tunang macam ni..

Hari ni birthday tunang aku yang terchenta..ceitt :P. Tapi aku baru wish pagi tadi sebab semalam aku bantai tidur tak sedar diri..hahaha.nasib baik tak ada simptom2 merajuk pada diri incik tunang.i love u lah.sempoii.

Nasib la kan dapat tunang cam aku yang ntah ape-ape ni..Bukan sengaja tau, aku dah tak mampu nak tunggu sampai pukul 12. Sebelum tu dah sembang-sembang tapi saja la tak wish dulu konon-konon nanti call pukul 12 baru wish..tertido pulakkk..adehhhh.

Musykil jugak, aku dah set alarm tapi tak bunyi,reminder birthday pun tak bunyi jugak ..hurm,dan yang best nye ialah.


;)


Hari ni jugak ialah ANNIVERSARY gedik2 kami yang ke-2..pon tak wish :(

Tapi takpe.Nah untuk incik tunang tersayang,

:
:
:



xoxo :)




Bagi kad je la,tunang aku senang nak digula2 kan..hehe.aku bagi kad raya pun boleh nangis, Kalo dapat kad ni tak tau la cmne kan?? Mungkin tadah baldi tepi katil kot.hahaha.melampau pulak.. Bagi yang tradisional je ye,lebih terkesan di hati,nampak kesungguhan kita dan yang paling penting boleh baca bila-bila sahaja,tak perlu lah nak ada internet baru boleh baca..hehe..lagi satu, cucu cicit pun boleh baca tau :P

Happy 25th birthday my dear and happy 2nd anniversary..bulan depan la celebrate secara pukal ye,hehe..

No comments:

Post a Comment