Selamat Datang :)

Saya selaku tuan rumah mengalu-alu kan kedatangan anda ke blog cabuk tak cool ni :).Kalau tak berkenan sila tinggalkan blog ini dengan kadar segera.Sekian.



Tuesday, March 2, 2010

Jiwa oh Jiwa

Lately,aku tak tau kenapa aku rasa jiwa ni kosong sangat..cuba-cuba dekatkan diri pada yang Esa agar aku dapat ketenangan dan kebahagiaan.tapi,masalahnya aku tak tahu nak mula dari mana,aku tak tahu nak buat apa dulu..haishhhh,kacaunye jiwa ni ;(.

Ya Allah,kalau ini yang terbaik untukku aku terima.aku yakin dan pasti akan sentiasa ada hikmah di sebalik setiap apa yang berlaku.berikan aku kekuatan untuk menghadapi hari-hari mendatang,tabahkan hatiku untuk aku meneruskan kelangsungan hidup di bumi pinjaman Mu ini. Aminn..

Quote kat bawah ni kawan aku bagi kat aku..tiap-tiap hari mesti ada je offline message dari kawan aku ni.bagus orangnye.mengingatkan aku pada sang pencipta yang agung.

~Bila hatimu ceria, itu telah meletakkan dirimu dlm kebahagiaan.Namun perlulah sentiasa berjaga2 kerna setiap sesuatu didunia ini takkan kekal walaupun saat2 bahagia sekalipun..Oleh itu, gunakanlah saat itu sebaik mungkin, kerna kita pasti tidak akan dpt menyentuh 2 kali air sungai yg mengalir yg sudah berlalu dan ia takkan kembali semula..Letakkanlah jiwamu dlm kebahagiaan dan hatimu dlm kesyukuran~

No comments:

Post a Comment